امروزه درب های اتوماتیک شیشه ای مانندجک پارکینگی به طور گسترده در ساختمان های اداری و تجاری و سایر ارگان ها نظیر بیمارستان و بانک ها مورد استفاده قرار میگیرد. استفاده از این نوع اپراتورها علاوه بر زیبایی و افزایش سرعت تردد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی  و حفظ دمای محیط داخل ساختمان دارند. مهمترین عامل در انتخاب اپراتور مناسب، ابعاد درب و میزان تردد از آن می باشد.

در سال های گذشته استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای در ورودی ساختمان ها چندان رایج نبوده و یک موضوع تجملاتی و غیر ضروری به شمار می رفت اما امروزه درب های اتوماتیک شیشه ای در ورودی بسیاری از ساختمان های پرتردد نظیر فروشگاهها، بانک ها و مراکز دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار میگیرد. اگرچه استفاده از درب شیشه ای در زیبایی نمای داخلی و بیرونی ساختمان موثر می باشد اما عواملی دیگری در استقبال افراد از نصب درب شیشه ای اتوماتیک نقش دارد. از جمله این موارد می توان به نقش موثر در اتوماتیک شیشه ای به کاهش تبادل حرارتی داخل ساختمان با فضای بیرون و در نتیجه کاهش هزینه های تهویه مطبوع ساختمان اشاره کرد.

مزایای استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک :
    جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایشی و سرمایشی
اصطحلاک پایین با استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک
حداقل تولید صدا در استفاده از این درب
سازگاری درب شیشه ای اتوماتیک با هر نوع دکوراسیون
کنترل دسترسی

یکی از موارد پر استفاده درب شیشه ای اتوماتیک  درب شیشه ای سکوریت می باشد این نوع از درب شیشه ای دارای مزیت های بسیاری می باشد این درب شیشه ای به علت استفاده از شیشه سکوریت به این نام شهرت یافته است درب شیشه ای سکوریت از شیشه سکوریت که دارای مزیت ها بسیار بالایی می باشد ایجاد شده از مهمترین مزیت ها این نوع در اتوماتیک میتوان به مقاومت در برابر ضربه ، مقاومت در برابر حرارات و همچنین مقاومت در برابر فشار اشاره کرد اما این تنها ویژگی درب شیشه ای سکوریت نمی باشد ,این نوع از درب ها با توجه به شیشه ای که استفاده میکنند یک مزیت دیگر نیز دارند این شیشه ها در هنگام شکستن خورد نمی شوند به آسانی و اگر خورد نیز شوند به گونه ای می باشند که این خورد شیشه ها نمیتوانند شما را زخمی کنند به عبارت دیگر این خورده شیشه ها دارای لبه ی تیز نمی باشند بهتر است بدانید قیمت درب شیشه ای سکوریت نیز با توجه به نوع شیشه ای  استفاده می شود متفاوت می باشد.
متعلقات درب شیشه ای

ریل و هنگرها
فولی هرزگرد
تسمه
موتورگیربکس
کنترل باکس
چشم های الکترونیکی
و اجزای دیگر
تسمه به صورت رفت و برگشتی کار می کند و یک لنگه از دربها به خط پایینی تسمه متصل می شود و لنگه دیگر به خط بالایی تسمه.
در نتیجه وقتی موتور به یک جهت می چرخد، دو لنگه درب از هم فاصله می گیرند و وقتی موتور به جهت دیگر می چرخد دو لنگه درب به سمت هم می آیند.

فریم درب اتوماتیک شیشه ای

فریم های در اتوماتیک شیشه‌ای از جنس آلومینیوم آنادایز شده می باشد. آلومینیوم آنادایز شده با گذشتن از فرایند شیمیایی دارای پوششی می شود که از آن در برابر خوردگی محافظت می کند. فریم‌ها شامل رنگ‌بندی متنوع می باشد تا با انواع نماهای ساختمانی قابل انطباق شود. فریم‌های درب اتو ماتیک شیشه‌ای به صورت فارسی‌بر به هم متصل می‌شوند و در ابعاد 4 ساانتیمتر و 8 سانتیمتر برش می خورند.این ابعاد برش برای محدودیت های نصب و زیبایی کار می باشد .

معرفی انواع اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک
انواع اپراتور شیشه ای اتوماتیک لابل
اپراتور شیشه ای اتوماتیک لابل ایتالیا
این دستگاه در دو مدل  EVOLUS 150 ,90 تولید میشود.اپراتور درب اتوماتیک لابل 90 یکی از اپراتور های سریع، قدرتمند و قابل اعتماد موجود در بازار ایران می باشد. لازم به ذکر است این اپراتور ساخت کشور ایتالیا می باشد و از کیفیت مطلوبی بر خوردار است.

اپراتور لابل 90 با استفاده از موتور دانکر آلمان و چشمی های ZEN  و ZEN SAFE  با برند BEA  بلژیک و استفاده از هنگر های روان و بدون نقص خود توانسته است خود را به عنوان اپراتور ی پر قدرت و سریع معرفی نماید. این اپراتور ها دارای عملکردی بی سر و صدا و بی نقص در قسمت های مکانیکال خود می باشند.

درب اتوماتیک شیشه ای لابل مدل ایولوس 150 مدل دیگر کمپانی لابل است، که این شرکت آن را برای درب های سنگین تر با طول بالا طراحی و ساخته است. EVOLUS150 تفاوت چندانی با EVOLUS90 ندارد و عمده تفاوت آن در موتور و توان آن است.قدرت بسیار خوبی که البته با سرعت باز و بسته شدن قابل توجه 0.6 M/S همراه است. اما ویژگی دیگر درب شیشه ای evolus150، بهره مندی از اپراتوری با امکانات مناسب است که گزینه های قابل توجهی را به کاربر ارئه می دهد. این اپراتور به میکرو پروسسوری هوشمند مجهز است و می تواند به صورت خودکار وزن درب را محاسبه کند تا به این وسیله حد بازشوی استانداردی را برای درب را تعیین کند.

این امکان اپراتور درب برقی لابل 90، مانع فشار بیش از حد به موتور می شود و خسارات این حوزه را به حداقل می رساند. همچنین درب لابل مدل evolus90 توان بالایی در باز و بسته شدن مکرر دارد و آمار قابل توجه 4000 بار در روز را از خود ارائه می دهد.

استفاده از موتور با کیفیت دانکر اولین ویژگی درب شیشه ای اسلایدینگ  لابل مدل EVOLUS150 است. موتوری که قادر است درب های سنگین با وزن 150 کیلو گرم را در هر لت با سرعت قابل توجه 0.6 M/S باز و بسته کند. از لحاظ کیفیت و توان موتوری به هیچ وجه نمی توان ایرادی به لابل 150 وارد کرد و از این جهت این محصول، محصولی قابل اعتماد و مطمئن است. اپراتور لابل هم در نوع خود قابل توجه است. این اپراتور می تواند تردد روزانه 4000 مرتبه ای را از خود ارائه بدهد، تا گزینه ی خوبی برای درب های پر تردد به شمار بیاید.

لطفا جهت دریافت اطلاعات و مشاوره و دریافت استعلام قیمت با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید .