لوگو facc

جک فک 412 ایتالیا (FACC 412)

جک پارکینگی فک 412 ایتالیا
                         
مشخصات جک درب پارکینگ الکترومکانیک  فک ایتالیا
یکی از بزرگترین، قدیمی ترین و پرآوازه ترین شرکت های تولید کننده جک درب پارکینگ شرکت FAAC ایتالیا است. کمپانی فک حدود 50 سال مشغول به فعالیت در این زمینه بوده و در همین راستا معتبرترین برند تولید جک درب پارکینگ در جهان است. یکی از محبوبترین محصولات این کمپانی، می توان به جک درب پارکینگ فک مدل 412 اشاره کرد.
این برند که به کم سر وصدایی معروف است از موتوری دو سرعته بهره می برد تا به هنگام باز و بسته شدن هم عملکردی آرام داشته باشد.
موتور قدرتمند جک پارکینگی 412 ، با حداکثر 350 کیلوگرم توان جا به جایی برای هر لنگه از قدرتمند ترین جک های موجود در بازار است.
بدنه جک اتوماتیک درب فک 412 کاملا پوشیده بوده و ضد آب و رطوبت و گرد غبار میباشد و میتوان این جک را در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده کرد. حداکثر توان جابجایی جک فک 350 کیلو گرم برای هر لنگه میباشد و توانایی جابجایی درب هایی به عرض 3.5 متر برای هر لنگه را دارد.
جک فک مدل FACC 412 دارای ولتاژ ورودی موتور 220 ولتی است و محدودیتی برای تعداد کارکرد روزانه ندارد بنابراین جک فک مناسب برای انواع ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری پر تردد میباشد.
 مشخصات فنی                     

 

   محدوده دمایی عملکرد از 20- درجه سانتیگراد تا 55+
دارای استاندارد IP44
دارای قابلیت دو سرعته (سرعت اهسته)
قابلیت نصب قفل برقی
سرعت حرکت جک 5/1 سانتیمتر بر ثانیه
تعداد تردد 18 مرتبه در ساعت
بیشترین نیرو 3200 نیوتن
ضد آب و ضد گرد و غبار
قابلیت ترمز گیری
میل ماردن از جنس استنلس و چرخ دنده های فلزی
دارای سیستم خلاص کن اچاری
امکان باز و بسته شدن به داخل یا خارج
مناسب درب به وزن هر لنگه حداکثر 350 کیلوگرم
محصول با کیفیت برتر کشور ایتالیا

جک سیماران فراز s4

جک درب پارکینگ سیماران فراز 4S

جک درب پارکینگ سیماران مدل فراز 4S، یکی از بهترین جک های پارکینگی موجود در بازار است. محصولات شرکت سیماران به دقت بررسی شده و از کنترل کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. قیمت جک در سیماران با توجه به کیفیت و گارانتی معتبر آن، بسیار مناسب می باشد. این شرکت از سال 1350 تا کنون مشغول به فعالیت است.

جک پارکینگ فراز 4S برای درب هایی تا وزن هرلنگه 320 کیلو گرم و طول 2 متر مناسب است.جک درب پارکینگ در صورتی که طول درب پارکینگ شما بیشتر از مقدار ذکر شده باشد، شرکت سیماران با تولید جک پارکینگی فراز 6S این مشکل را رفع کرده است.

این جک درب پارکینگ در قادر به جابه جایی درب هایی تا وزن 320 کیلوگرم و طول 4.5 متر می باشد. در واقع فراز 6S برای درب های با طول بیشتر استفاده می شود تا گشتاور بیشتری ایجاد کرده و به راحتی بتواند درب را باز و بسته کند. جک پارکینگ فراز 4S و فراز 6S دارای موتور یکسان و با قدرت 320W هستند.

مدار فرمان این جک درب پارکینگ دو سرعته بوده و تمام قابلیت های یک مدار فرمان خوب و به روز را دارد. جک پارکینگ فراز 4S و فراز 6S مانند سایر محصولات سیماران دارای ۳۰ ماه گارانتی هستند .

 


جک درب پارکینگ میلان 400
جک درب پارکینگ میلان 400

جک درب پارکینگ میلان 400 ساخت ایران است و ظاهری شبیه به جک درب پارکینگ پروتکو ایتالیا را دارد.موتور 220 ولت این جک قدرت خوبی را به ان داده و توان کشش هر لنگه درب تا 350 کیلوگرم را با طول هر لنگه 2.5 متر را دارد.خلاص کن جک اتوماتیک پارکینگ میلان مشابه پروتکو کلیدی بوده وامنیت بالاتری نصبت به خلاص کن های اچاری دارد.

سر موتور این جک درب پارکینگ رو به بالا بوده وبرای همین مناسب برای محیط های گرمسیر میباشد, زیرا گریس ان وارد موتور نمیشود.مدار فرمان جک پارکینگ میلان رامانا و یا MS1 میباشد که هر دو از مدارهای خوب به شمار میروند.

  •     دارای سیستم تشخیص مانع
  •     دارای چشمی و فلاشر
  •     ضمانت 24 ماهه
  •     عملکرد دوسرعته

جک v2 کالیپسو 400

جک پارکینگ وی تو مدل کالیپسو 400 V2 Calypso

جک پارکینگ V2 کالیپسو 400 ایتالیا طراحی و ساخت کشور ایتالیا است که با ظاهر زیبا و کارایی عالی سالهاست که جای خود را در بازار ایران باز کرده و تبدیل به جک پارکینگی پرفروش شده است.جک V2 کالیپسو قدرت کشش هر لنگه درب را تا 400 کیلوگرم و 2.5 متر طول را دارد.بازوهای این جک پارکینگی بسیار قدرتمند هستند و مدارفرمان دیجیتال  آن (City1) نسبت به محصولات دیگر پیشرفته تر و با امکانات بسیار بالاتری است.جک پارکینگی وی تو کالیپسو یک سیستم کارا و در عین حال بسیار قابل اعتماد می باشد که از کارکد و عملکرد بسیار خوبی برخوردار است و به عنوان یکی از پرفروش ترین سیستم های جک پارکینگی بازار شناخته می شود.

مدار فرمان جک ویتو پیشرفته ترین و پر امکانات ترین مدار در بین جک های پارکینگی است.از مدل های 500 و 600 این جک که طول شفت انها بلندتر میباشد برای درب های تک لنگه و با طول زیاد استفاده میشود.این جک در دارای 2 سال گارانتی میباشد و قطعات و خدمات ان همیشه در دسترس است.

  • در سه مدل 400 و 500 و600
  • کشش هر لنگه تا 400 کیلوگرم
  • دارای عملکرد دو سرعته
  • مجهز به چشمی ایمنی،فلاشر
  • سیستم تشخیص مانع
  • ضمانت 2 ساله
  • ساخت ایتالیا

جک درب پارکینگ پروتکو لیدر 4

 

جک درب پارکینگ پروتکو لیدر 4 PROTECO

جک درب  پارکینگ  پروتکو مدل (LEADER 4) محصول شرک پروتکو (Proteco) بوده که از با کیفیت ترین جک های درب پارکینگ موجود در بازار می باشد.پروتکو (Proteco) یک شرکت قدیمی ایتالیایی و با سابقه درخشان در زمینه تولید جک های اتوماتیک ریموت دار می باشد.این مدل جک (LEADER 4) ، از یک موتور 280 واتی با حداکثر توان برای جا به جایی هر لنگه درب 350 کیلوگرمی بهره می برد.

به دلیل قدرت مناسب لیدر 4 این سیستم را می توان روی دربهای تک لنگه نیز نصب نمود.البته برای دربهای زیر 3 متر و زیر 350 کیلوگرم. حداکثر مقدار بازشو درب برای این جک درب پارکینگ 110 درجه می باشد.موتور جک درب پارکینگ پروتکو عمودی است و بالای گیربکس قرار دارد ,بنابراین در مناطق گرمسیر بهتر عمل کرده و روغن و گریس گیربکس که در اثر افزایش دما رقیق شده وارد موتور نمیشود.

خلاص کن این جک اتوماتیک پارکینگ کلیدی بوده و از امنیت بیشتری نصبت به مدل های اچاری برخوردار است.این جک کاملا بی صدا است و طول عمر بالایی دارد.

  •     در دو مدل 400 و 600
  •     مناسب برای هر لنگه تا 350 کیلوگرم
  •     دارای سیستم تشخیص مانع
  •     دارای چشمی و فلاشر
  •     ضمانت 36 ماهه
  •     عملکرد دوسرعته
  •     ساخت کشور ایتالیا

لطفا جهت دریافت اطلاعات و مشاوره و دریافت استعلام قیمت با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید .