دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

 

دستگاه های حضور و غیاب بیومتریک نظیر دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی جهت شناسایی ویژگی های فیزیولوژیکی منحصر به فرد کاربران طراحی شده اند. با استفاده از دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره یا اثر انگشت بر خلاف سیستم های حضور و غیاب کارتی، دیگر امکان تقلب و یا کارتزنی بجای شخص دیگر وجود ندارد. امروزه بسیاری از شرکت های فناوری از جمله اپل، سامسونگ و گوگل برای احراز هویت، احراز هویت بیومتریک را همراه با سخت افزار دستگاه های خود ادغام کرده اند.

دستگاه حضور و غیاب با تشخیص چهره مبتنی بر الگوریتم های تشخیص چهره دو بعدی یا سه بعدی می باشد که جهت تجزیه و تحلیل تصاویر، ثبت و ردیابی تردد افراد استفاده می گردد. دستگاه تردد تشخیص چهره شامل محاسبات ریاضی و Deep Learning جهت شناسایی چهره انسان در تصاویر یا فیلم ها و سپس اندازه گیری ویژگی های خاص صورت وی می باشد. این مقیاس ها می تواند شامل فاصله بین چشم ها، موقعیت های نسبی بینی، چانه و دهان باشد.

بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره جزء جدیدترین راهکار های امنیتی مبتنی بر فناوری می باشد که با شناخت ویژگی های صورت ، امنیت در محل کار را فراهم می آورند. ساعت حضور و غیاب چهره ویژگی های چهره را ضبط کرده و الگوهای ضبط شده را در پایگاه داده و یا حافظه دستگاه ذخیره می کنند. هنگامی که کاربر روبروی دستگاه کنترل تردد تشخیص چهره قرار می گیرد، دستگاه چهره فرد را دریافت کرده و یک تحلیل دو بعدی یا سه بعدی از نقاط صورت انجام می دهد که برای هر کارمند منحصر به فرد است. سپس تطبیقی بین الگوی دریافت شده با الگوهای از پیش تعریف شده صورت می گیرد. هنگامی که احراز هویت موفقیت آمیز باشد دستگاه هویت کارمند را تایید می کند و ساعت ورود یا خروج کارمند ثبت می گردد در غیر این صورت عمل شناسایی فرد موفقیت آمیز نبوده است.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره و دریافت استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید .